نودهشتیا

معرفی رمان های نودهشتیا

نودهشتیا

معرفی رمان های نودهشتیا

  • ۰
  • ۰

رمان قشاع عاشقان

رمان: قُشاع عاشقان

 

نام نویسنده: مبینا کچویی (آلفا)

 

ژانر: عاشقانه_ تراژدی_ اجتماعی_ پلیسی_ معمایی_ هیجانی

 

هدف: من در اوج تنهایی دست به قلم شدم و وارد دنیایی شدم که از همه نظر به من آرامش عجیبی می‌دهد. نوشتن من رو به اوج می‌برد و دوست دارم بقیه را با خوندن رمانم وارد دنیای خودم کنم تا تمام عواطف را با تمام وجودشون حس کنند.  

 

 

 

نقل قول

 

زمان پارت‌گذاری: از الان تا اول تیر، آخر هفته‌ها دو پارت طولانی. از اول تیر تا اواخر شهریور، هر روز یه پارت طولانی.

 

خلاصه: دختری از تبار مسیح (ع) و پسری از تبار محمد (ع)، عاشق و دلباخته‌ی همدیگر شده اند اما تاثیر سرگذشت نیاکان بر زندگی‌شان، راه را برایشان دشوار می‌کند و فرسنگ‌ها از هم دور می‌شوند‌. اتفاقات و مشکلات، یکی پس از دیگری جلویشان قرار می‌گیرد و آن‌ها را در شوک فرو می‌برد. به همدیگر نزدیک اند اما در واقع نسبت به هم، در دور‌ترین نقطه در زندگی‌شان هستند. با وجود این مشکلات، کِی قرار است این دو به یکدیگر برسند؟ آیا اصلا به هم می‌رسند یا ورود شخص سومی، این رسیدن را تحت شعاع قرار می‌دهد؟!

دانلود رمان قشاع عاشقان

  • ۰۰/۰۲/۲۱
  • نودهشتیا نودهشتیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی