نودهشتیا

معرفی رمان های نودهشتیا

نودهشتیا

معرفی رمان های نودهشتیا

  • ۰
  • ۰

((بسم الله الرحمن الرحیم))
نام کتاب: شیرین مثل حبه قند
نویسنده:Mansim5342 کاربر نودهشتیا
ژانر: عاشقانه، اجتماعی
<<www.98ia3.ir>>

به نام خدا

صبح با صدای خانم جون از خواب بیدار شدم. باز هم این سردرد و بی‌حوصلگی کلافه‌ام کرده، نمی‌دونم چرا وقتی می‌دونم که بدن من به دود و دم نمی‌سازه، چرا تو دورهمی های بچه ها می‌مونم که بعدش بخوام این سردرد ها رو داشته باشم!

مثلاً اومدیم تا توی این لوکیشن بکر، شات های آخر فیلم رو بگیریم. کارگردان و تهیه‌کننده و همه گروه فیلمبرداری هم کلافه هستند. با صدای غرغر خانم جون از اتاق بیرون رفتم که با پیمان روبه رو شدم.
پیمان، دوست صمیمی و یار غار منه که در تمامی شرایط زندگیم، همیشه هم یار و همراهم بوده و هیچوقت هم پشتم رو خالی نکرده. رو به خانم جون صبح به خیری گفتم که دیدم، اخم هاش توی همه و با غرغر میگه:
– مثلاً من رو آوردی این‌جا که تنها نباشم هم وقتی کارت تموم شد بیایی و یه سر من و ببری بیرون و بگردونی. حالا این کار ها رو که نمی‌کنی هیچ، شب ها هم خسته و کلافه و بی‌حوصله میایی، صبح‌هاهم وضعیتت بدتر از شبته! آخه پسر جون تا کی می‌خوای به این وضعیت ادامه بدی؟! مگه منه پیرزن تا کی هستم که بتونم کارهای تو رو رتق و فتق کنم؟ مادر، منم آرزو دارم تا سروسامون گرفتن تو رو ببینم؛ زن و بچه هاتو ببینم. تا بوده خودت رو اسیر من و اون خدا بیامرز پدرت کردی؛ خواهر و برادرت رو سر و سامون دادی‌ پس کی قراره به فکر خودت باشی و منه پیرزن رو از فکر و خیال و خودت رو هم از تنهایی در بیاری؟!
وقتی خانوم جون هیچ عکس العملی از من نمی‌بینه رو به پیمان می‌کنه و ادامه میده:
– ببین آقا پیمان! این که حرف منه پیرزن رو گوش نمی‌کنه و به خرجش نمیره، لااقل تو باهاش یه صحبتی کن؛ شاید به تو بگه چی تو سر و دلشه مادر! آخه من موندم تو این سن و سال واقعاً هیچ‌کس نبوده دل این پسره ما رو بلرزونه؟!

دانلود رمان شیرین مثل حبه قند

  • ۹۹/۱۲/۲۱
  • نودهشتیا نودهشتیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی